سالهاست که در کلشتر یک دفتر خدمات ارتباطی تاسیس شده است. شاید خیلی ها از خدماتی که این دفتر ارائه می دهد آگاهی نداشته باشند. در همین راستا ، بنده از مدیر این دفتر تقاضای خلاصه ای از خدمات و اموراتی که این دفتر ارائه می دهد را نمودم.
مدیر دفتر ICT کلشتر ، آقای شاهپور خروجی می نویسد:
دفتر ICT کلشتر در سال 1386 طی مجوز شماره 58068 تاسیس گردید. این دفتر به مدت 2 سال تحت عنوان دفتر خدمات ارتباطی به اهالی محترم کلشتر خدمت رسانی نمود. به جهت عملکرد خوب این دفتر ، طبق دستور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان ، دفتر فوق طبق مجوز شماره 91671 تاریخ 8/3/1389 به دفتر ICT تبدیل گردید. تا ابتدای سال 1392 ، حدود 400 خانوار در این مکان حساب های پس انداز قرض الحسنه ، کوتاه مدت و بلند مدتسرمایه گزاری ، افتتاح حساب نموده اند. دفتر ICT کلشتر که خدمت رسان اهالی محترم کلشتر می باشد، از دیگر خدمات آن، انجام امورات بانکی ، پستی و مخابراتی می باشد. با توجه به وجود 1000 کنتور آب ، 1000 کنتور گاز ، 1000 کنتور برق و1000تلفن ثابت و300تلفن همراه ثابت در کلشتر ، تا قبل از احداث پست بانک کلشتر ، مردم با مشکلات پرداخت فیش روبرو بودند که پس از تاسیس پست بانک کلشتر ، این مشکلات رفع گردید. دفتر ICT کلشتر در بین سایر دفاتر منطقه ، دفتر برتر جهت انجام امورات یارانه ای اعلام شد. همچنین در سالهای 1389 و 1391 بعنوان دفتر نمونه به لحاظ رضایت مداری مردم و ارباب رجوع معرفی شد.
در پایان از مردم شریف و خیرخواه کلشتر تقاضا دارم با حمایت خودشان ما را در بهبود خدمت رسانی تشویق نمایند.
نظرات شما عزیزان:
ادامه مطلب